środa, 2 lipca 2014

Hello July !

Pogoda w ostatnich dniach jest okropna, bardzo odbiega od tej wakacyjnej. Miejmy nadzieję, że już niedługo będzie można nosić zwiewne sukienki, szorty i inne letnie ubrania :) Dzisiejsza stylizacja nie wpisuje się w panujące warunki atmosferyczne, zdjęcia były robione kilka dni temu. 
Asymetryczne spodenki można zobaczyć już u wielu dziewczyn, nic nadzwyczajnego, ale bardzo je lubię. Można je śmiało założyć do szpilek, ja jednak lepiej się czuję w płaskich butach. Czerń najlepiej wygląda z bielą, stąd ta koszula i sandałki. Do stylizacji dodałam mój czarny kapelusz, naszyjnik i torebkę w pastelowych kolorach.

Do kolejnego ! :)









Szorty/Shorts-allegro
Koszula/Shirt-Moodo
Sandały/Sandals-no name
Kapelusz/Hat-vintage
Torebka/Bag-Sinsay
Naszyjnik/Necklace-sh

32 komentarze:

  1. Miałam takie szorty z zary, trochę żałuję, że je sprzedałam. W tamtym roku nie umiałam już na nie patrzeć po tym całym wysypie na różnych blogach. Teraz już nie są takie popularne, ale tak patrzę na Twoje zdjęcia i fajny zestaw z nimi stworzyłaś Mimo, że widziałam je tak wiele razy jestem pozytywnie zaskoczona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, efektowny zestaw :)
    Oby więcej takich, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Qué guaapa estás!!El look es genial, pero para mí lo mejor son los complementos!Tanto el collar como el bolso, son una pasada!1besazo enorme guaàa

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty black flower statement necklace - it somehow reminds me of a black Marc Jacobs flower version (^___^).

    xoxo from Germany
    Vernissage ♥ Cream

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, razem wszystko ładnie wygląda. Naszyjnik super, najbardziej lubię takie duże:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz u nas coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz. Mam takie szorty tylko jedne żółte a drugie białe :D. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale wyglądasz i jesteś naprawdę piękna! :) do tego masz śliczne włosy w idealnej długości *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te szorty;) Noszę je w każdej możliwej okazji ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kapelusz, szukam takiego w sh a znaleźć wciąż nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie wyglądasz :) OBSERWUJĘ ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik i sandałki!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko wyglądasz, jesteś piękna naprawdę :) obserwuję!

    http://dariapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam połączenie bieli i czerni, kocham te spodenki, mam podobne, tylko w białym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały biało-czarny look! Pięknie
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello lovely, thank you for the sweet comment on my blog, I really appreciate it! :)

    Great post, thanks for sharing - gorgeous outfit, you look beautiful!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  17. Sandałki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love your necklace and shorts! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this look!!!

    @WanderLustGirls
    www.lovelywanderlust.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To coś zdecydowanie w moim stylu! Wygodny strój do codziennego biegania, a jednak ma to coś, co powoduje, że oko zatrzymuje się na Tobie nieco dłużej niż na innych osobach z tłumu. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. you're SO pretty and i love the outfit! wow GIRL YOU LOOK SO PRETTY OK

    xx shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie podobają mi się shorty tego typu, jednak nie mogę się odważyć tak samo jest w przypadku kapelusza robię już chyba 100 podejście do zakupu i nic... udana stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  23. W ostatnich dniach jest aż za bardzo wakacyjna :)
    Bardzo fajnie wszystko połączyłaś, jest elegancko, ale bez zbędnej przesady :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wyglądasz, wszystko idealnie dopasowane i przemyślane :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)