wtorek, 15 lipca 2014

White boots

Witajcie !

Dzisiaj przedstawiam outfit z butami, które już dawno chciałam mieć w szafie i wreszcie są moje :) Są bardzo wygodne, wykonane z ekoskóry, jedynym minusem jest oczywiście to, że szybko się brudzą .. Koszulka pojawia się tu po raz drugi, a to dlatego, że pasuje absolutnie do wszystkiego. Do tego niebieskie jeansy, bordowa torebka i złote dodatki, które uwielbiam.

Miłego wieczoru !










Koszulka/Blouse-Primark,sh
Spodnie/Pants-Bershka
Buty/Shoes-Deezee
Torebka/Bag-New Yorker
Naszyjnik/Necklace-New Yorker
Kolczyki/Earrings-Pepco

26 komentarzy:

  1. Stylizacja na plus :)
    A buty faktycznie trudno utrzymać w czystości. Powodzenia w dalszych postach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a skąd okulary? bardzo fajne są. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okulary kupiłam w second handzie, były nowe i z metką, wydaje mi się, że był to Primark :)

      Usuń
  3. very trendy look, love it<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nadal do mnie nie przemawiają, Ale za to reszta stylizacji bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The shoes make this outfit unique and super adorable!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cool, casual outfit Sabina! loving your jewelry on here, a nice accent to the simple outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely necklace and bracelets. Hello dear stay in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twoja biżuteria w tej stylizacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool look Sabina!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W taką pogodę luz i wygoda przede wszystkim :) Czadowe masz ta buciorki! :) I torebka też wpadła mi w oko... świetny kolor, super wyraźny akcent przy dosyć stonowanej całości :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw na bardzo duży plus, podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne buty i torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej, ale świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta stylizacja! :)
    Niby prosta, ale mnie urzekła :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. in love with your white shoes! And gorgeous casual outfit!

    OdpowiedzUsuń
  16. super look :)
    najbardziej jednak przemawiają do mnie buty <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy weekend!!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello lovely, thank you for the sweet comment on my blog, I really appreciate it! :)

    Great post- You look gorgeous here, love the necklace!

    I have a new post up, would love to know what you think:

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    xoxoxoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool look! Love the fit of the jeans and those white boots!

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są śliczne<3

    ps. a u mnie? TRENDY JESIEŃ/ZIMA 2014 !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięnie,nie lubie takich butów a tu mi się pododbają, okulary o jakich marze i marze !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)