sobota, 11 listopada 2017

WHITE SWEATER

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj w końcu udało mi się zrobić zdjęcia kolejnego jesiennego zestawu. Z kolorami nie poszalałam,ale to dlatego, że lubię klasykę. Sweterek [tutaj/here] znalazłam na Zaful i jest obecnie moim ulubionym! Jestem z niego bardzo zadowolona - ma świetny krój, rozmiar to standardowa 'S', a kolor to czysta biel, a nie jak w przypadku chińskich wyrobów - beż czy nawet żółć. Pasek [tutaj/here] z ozdobnym elementem, jakim jest metalowe koło także pochodzi z tej strony i fajnie urozmaici każdą stylizację. Dajcie znać, co myślicie.

Lecę nadrabiać blogowe zaległości!
S.♥











Sweter/Sweater-Zaful
Kurtka/Jacket-Zaful
Spodnie/Pants-Bershka
Torebka/Bag-Dresslily
Pasek/Belt-Zaful
Zegarek/Watch-Cluse

51 komentarzy:

  1. uwielbiam klasykę :) ten zestaw bardzo do mnie przemawia ;) pięknie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebka, bardzo fajnie wyglądasz ;)


    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna klasyczna stylizacja - sweterek rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten sweterek i cała stylizacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle stylowo i z klasą :) świetny look :)
    kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pasek z kólkiem jako dodatek- sama często taki noszę ♥

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. What a stylish outfit! You look adorable!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto i bajecznie, bardzo podoba mi się ten pasek ! jest taki nietuzinkowy
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great look!

    See you in my new blog...
    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja <3 zastanawiam się nad zamówieniem tego paska tylko w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna, jesienna stylizacja, choc u mnie juz kurtka zimowa weszla w uzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz kochana, bardzo podoba mi się ta stylizacja :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja idealna:) uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie takie zestawy biało-czarne, stylowy i elegancki look ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna mam taki sam sweterek świetnie go zestawiłaś z czarnymi elementami :) SUPER

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. mi podoba się akcent z tym kółkiem przy pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny, stylowy zestaw :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz ! ;*
    cudowny look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta torba i pasek powalają! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. klasyka!!! super wyglądasz:D kurtka,buty, torebka -rewelacja !!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek! Uwielbiam takie jasne i z warkoczowym splotem, mogą być też beżowe i kremowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, cudownie wyglądasz :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great sweater!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your outfit! The bag is so beautiful!

    I follow you, do you follow me? ♥

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek bardzo mi się podoba, szczególnie ten splot :)
    ramonka i torebka również czadowa ajćććć <3
    super kochana!

    18,49$, 7,80$
    mogę prosić też o klik ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie czarno biało klasyka, świetna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow,genialnie wyglądasz.Taka klasyka z pazurem bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow!! Cudownie wyglądasz <33 Bardzo ładny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  31. b&w lubię najlepiej <3 wyglądasz bosko !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczna stylizacja, prosta, ale robi duże wrażenie! ♥
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, także zyskałaś kolejną stałą czytelniczkę. ;*
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu ♥
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Biały sweter to totalna klasyka! ;) u mnie na blogu w najnowszym poście też się pojawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Klasyka przemawia do mnie najbardziej! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oh very gorgeous style darling
    I love it your jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)